سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز درباره سرم خاویار ونزن

معرفی سرم خاویار ونزن

سرم جوان کننده خاویار ونزن به عمق پوست نفوذ کرده و رطوبت در لایه های عمیق پوست متمرکز شده و خاصیت ارتجاعی پوست را به میزان قابل توجهی افزایش داده و از مکانیسم های مهم پیری پوست جلوگیری می کند ، چند قطره سرم روی پوست تمیز صورت را بمالید و به آرامی آن را ماساژ دهید و دست خود را برای چند ثانیه روی صورت بگذارید تا به جذب گرمای سرم کمک کند.

 

ویژگی های سرم جوان کننده خاویار ونسن:

به کاهش خطوط و چین و چروک های سطحی پوست و بافت گرد صاف کمک می کند.

 

کلاژن دریایی این سرم تولید طبیعی کلاژن را تحریک می کند و پوست را محکم تر ، جوانتر و سالم تر نشان می دهد.

 

توانایی سرم خاویار لاسین در از بین بردن چین و چروک و شل شدن پوست شگفت انگیز است.

 

این سرم منحصر به فرد دارای بالاترین کیفیت عصاره خاویار ، کلاژن دریایی ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است که باعث می شود پوست صورت جوان تر ، محکم تر و حرکات زیر جلدی شاداب تر شود.

 

سرم خاویار لاسین پوست را به سمت بالا می کشد ، سفت می کند و رطوبت کافی را به پوست می رساند.

 

با افزایش سرم خاویار لسئین تولید کلاژن ، پوست کامل و ضخیم و چین و چروک از بین می رود.

 

این محصول یکی از محصولاتی است که کاربران سایت نی نی در مورد آن بحث های زیادی کرده اند.

 

خواص خاویار برای پوست

خاویار برای پوست سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی ، اسیدهای آمینه و اسیدهای امگا 3 است که همه آنها برای سلامتی مفید هستند. اگر روزانه یک قاشق غذا خوری خاویار بخورید ، در واقع مقدار ویتامین 12 مورد نیاز برای کل روز خود را دریافت می کنید. این ویتامین برای سلامت پوست ، مو و ناخن بسیار مفید و ضروری است. علاوه بر این ، مواد معدنی و اسیدهای آمینه موجود در این ماده در بسیاری از کرم های ضد چروک و جوان کننده پوست و ژل های مختلف استفاده می شود. خوردن خاویار هم به سلامت شما و هم استفاده از کرم ها و ژل های ساخته شده با این ماده کمک می کند.