سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهکارهایی برای مراقبت از پوست

سلامت و درخشندگی پوست صورت تاثیر بسزایی در ظاهر ما دارد. پوست شفاف ، صاف و زیبا در جوانی دستخوش تغییراتی می شود که تا حدی قابل پیشگیری در طول عمر است. اگر روشهای مراقبت از پوست صورت خود را می دانید و آنها را با دقت دنبال می کنید ، می توانید پیری پوست خود را برای سالها به تاخیر بیاندازید.

 

 

 

روشهای مراقبت از پوست صورت

 

امروز می خواهیم مهمترین کارهایی را که باید برای مراقبت از پوست صورت انجام دهید مرور کنیم. برخی از شما خوانندگان عزیز این موارد را نمی دانستید ، آنها را رعایت نکرده اید و اکنون پوست صورت شما دچار مشکل شده است. مشکلی نیست! در این مقاله ، ما همچنین راه هایی را برای جبران و درمان مشکلات ناشی از مراقبت ضعیف از پوست ذکر کرده ایم.

 

مراقبت از پوست در برابر آفتاب

 

کاهش نور خورشید اولین و مهمترین راه برای مراقبت از پوست صورت است. قرار گرفتن در معرض نور خورشید در حد متوسط ??خوب و مفید است ، اما اگر بیش از حد باشد ، خطر آفتاب سوختگی ، سرطان پوست ، پیری زودرس پوست (چین و چروک و لک) وجود دارد. مراقبت از پوست در تابستان بسیار مهم است زیرا اشعه ماوراء بنفش بسیار مضر (UV) قوی تر از سایر فصول است.

 

راهنمای مراقبت

نیازی نیست از خورشید فرار کنید یا بترسید. سعی کنید به مدت طولانی در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید. مخصوصاً بین ساعت 10 صبح تا 3 بعد از ظهر که اشعه های مضر بیشتر است.

در نقاط مختلف کشور میزان نور خورشید به حدی است که اگر دست ها و پاهای شما به مدت 3 تا 8 دقیقه در معرض نور خورشید قرار بگیرند ، ویتامین D بدن شما تامین می شود. اگر پوست شما روشن تر است ، نیازی به مانند افرادی که پوست تیره تری دارند در معرض آفتاب قرار بگیرید. به عنوان یک قاعده کلی ، خود را در معرض آفتاب یا پوست قرمز کافی قرار ندهید.

اگر مجبور هستید برای مدت طولانی در ارتش و در معرض نور آفتاب باشید ، کلاه ، عینک آفتابی ، لباس آستین بلند بپوشید و از بالم لب با کرم ضد آفتاب استفاده کنید. ضد آفتاب را فراموش نکنید. از کرم ضد آفتاب road Spectrum با SPF حداقل 30 استفاده کنید.

اگر کمی آفتاب سوختگی دارید ، از ژل آلوئه ورا استفاده کنید. این ژل برای بهبود التهابات پوستی و آفتاب سوختگی بسیار مفید است و می تواند روند ترمیم پوست را تسریع کند.

 

محصولات مراقبت از پوست با کیفیت و اورجینال را میتوانید از سایت اسکین بازار تهیه کنید