سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا باید از سرم ویتامین سی استفاده کنیم؟

1? برای انواع پوست مناسب و ایمن است.

 

ویتامین C ویژگی های ایمنی بسیار خوبی دارد. استفاده طولانی مدت از سرم ویتامین C برای پوست هیچ عارضه ای ندارد و اکثر افراد می توانند از آن استفاده کنند. فقط در موارد نادر، افراد مبتلا به آلرژی شدید پوستی ممکن است کمی احساس سوزش کنند.

 

2. پوست را روشن می کند.

سرم ویتامین C به محو شدن رنگدانه های پوست کمک می کند و آنها را نرم تر و صاف تر می کند. همچنین تیرگی و تیرگی پوست را کاهش می دهد و به پوست درخشندگی جوانی می بخشد.

 

3. قرمزی پوست را کاهش می دهد.

ویتامین C اثرات مثبتی در درمان درجات مختلف التهاب پوست داشته است. سرم ویتامین C با کاهش قرمزی، قرمزی پوست را یکدست می کند.

 

4. تجمع رنگدانه ها را از بین می برد.

تجمع رنگدانه به لکه هایی گفته می شود که در اثر افزایش سن در اثر ملاسما در نور خورشید ایجاد می شود. در تجمع رنگدانه ها، ملانین در نواحی خاصی از پوست بیش از حد تولید می شود. تجمع رنگدانه ها ممکن است در نواحی از پوست که قبلاً آکنه داشته اند نیز رخ دهد.

 

استفاده از سرم ویتامین C برای پوست از تولید ملانین جلوگیری می کند. در نتیجه لکه های تیره پوست ما از بین می رود و پوست همرنگ و یکدست می شود.

 

5. خطوط دایره ای زیر چشم را کمتر نشان می دهد.

سرم ویتامین C به صاف و آبرسانی ناحیه زیر چشم کمک می کند و به صاف و صاف شدن آن کمک می کند. ویتامین C در کاهش قرمزی بسیار موثر است. برخی افراد می گویند که ویتامین C به تغییر رنگ خطوط دایره ای دور چشم نیز کمک می کند.

 

6. باعث تولید کلاژن می شود.

 

استفاده از ویتامین C برای پوست یک راه شناخته شده برای افزایش تولید کلاژن است. کلاژن یک پروتئین طبیعی است که در طول زمان از بین می رود. اگر پوست کلاژن کمی داشته باشد، خطوط و چین و چروک های نازکی روی پوست ایجاد می شود.

 

7. از افتادگی پوست جلوگیری می کند.

تولید کلاژن با استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست مرتبط است. وقتی کلاژن سازی پوست شما کاهش می یابد، پوست شل می شود. استفاده از سرم ویتامین C باعث افزایش تولید کلاژن می شود. در نتیجه ویتامین C باعث تقویت و سفت شدن پوست می شود.

 

8. از پوست در برابر نور خورشید محافظت می کند.

اگر بیش از حد در معرض نور خورشید قرار بگیرید، مولکول هایی به نام «رادیکال های آزاد» در بدن شما تشکیل می شود. اینها اتمهایی هستند که یک الکترون از دست رفته دارند. رادیکال‌های آزاد به دنبال اتم‌های دیگری هستند تا یک الکترون را از آن بدزدند، که می‌تواند آسیب شدیدی به پوست ما وارد کند.

 

سرم ویتامین C برای پوست یک آنتی اکسیدان قوی است. آنتی اکسیدان ها یک الکترون به رادیکال های آزاد می دهند. به این ترتیب از سلول های سالم پوست محافظت می کنند و رادیکال های آزاد را به مولکول های بی ضرر تبدیل می کنند.

 

9. بهبود آفتاب سوختگی.

طبق تحقیقات، ویتامین C سرم پوست علاوه بر کاهش قرمزی، سرعت تولید و تکثیر سلولی را افزایش می دهد. این اجازه می دهد تا سلول های سالم جدید با سلول های آسیب دیده جایگزین شوند.

برای خرید سرم های ویتامین سی و نیز انواع دیگر سرم های پوستی از اسکین بازار میتوانید استفاده کنید

 

https://skinbazar.com/product-tag/serum/